Windows XP SP3 Patch for Realtek High definition Audio
دوستانی که ویندوز SP3 نصب می کنند : برای اینکه درایور صدا برای چیپ ست Realtek نصب بشه باید حتما دو تا پچ زیر رو دانلود کنند . اول اینو نصب کنید بعد درایور .( لینک آخر پایین این کامنت برای SP3 )
In Windows XP, to add support for High Definition Audio, we have to
install the Universal Audio Architecture (UAA) High Definition Audio
class driver. This is either the KB835221 (for SP1) or the newer KB888111 (for SP1 or SP2).
If you've already tried your hands installing the Windows XP SP3 RC v3264 and you have a High Definition Audio device on your computer, I bet you must be having problem with the audio drivers as am I
If you've already tried your hands installing the Windows XP SP3 RC v3264 and you have a High Definition Audio device on your computer, I bet you must be having problem with the audio drivers as am I
To Solve the Problem Download this patch :
+ نوشته شده در ۱۳۸۷/۰۴/۲۲ ساعت 10:55 توسط آرش وهابی
|
a day without learning is a lost day